Náplň práce
Zastřešuje servis pro zaměstnance přicházející ze zahraničí a je kontaktní osobou v těchto oblastech:
- první kontakt pro nového zaměstnance ze zahraničí – přivítání emailem, zaslání potřebných informací
- kompletace a evidence osobních údajů nového zaměstnance – pomoc při orientaci nástupních procesů CEITEC MU
- relokace nového zaměstnance – poskytnutí pomoci a servisu při vyřešení cestovního zdravotního pojištění, čestného prohlášení o uzavření komerčního cestovního pojištění, vyřízení víz, ohlášení termínu příjezdu, zajištění ubytování pro nového zaměstnance
- kompletace podkladů pro nástup a příprava pracovně-právních dokumentů pro nového zaměstnance - objednání nového zaměstnance na vstupní lékařskou prohlídku, následné objednání na Cizineckou policii /OAMP/
- nástup do pracovního poměru - zaměstnanec absolvuje vstupní lékařskou prohlídku, zaměstnanec si zkompletuje potřebné dokumenty pro návštěvu, zaměstnanec v doprovodu WOM navštíví OAMP
- po-nástupní agenda – vyzvednutí pobytové karty na OAMP
- prodlužování povolení k pobytu – objednání zaměstnance na OAMP pro sejmutí biometrických údajů
- ukončení pracovního poměru – informuje zaměstnance o náležitostech potřebných při ukončení pracovního poměru. Zaměstnanec si zajišťuje potřebné podpisy a před ukončením pracovního poměru navštíví OAMP, kde vrátí pobytovou kartu
- Co vše zajistí a s čím vám pomůže Welcome office naleznete zde