Náplň práce
Je kontaktní osobou při řešení těchto záležitostí daného pracoviště:
- nastavení výše mezd a pracovní kapacity zaměstnanců na všech projektech v souladu s pravidly poskytovatele (ve spolupráci s řešitelem, projektovým manažerem/administrátorem projektu)
- komunikace s řešiteli projektů ohledně průběhu čerpání, nových nástupů, změn zdrojů stávajících zaměstnanců, rozdělení rozpočtu NPU, vyplácených odměn atd.
V rámci své pracovní náplně má zodpovědnost také za následující činnosti:
- průběžné sledování čerpání rozpočtů osobních nákladů a jejich optimalizace v rámci výzkumné skupiny
- výpočet a příprava podkladů pro přeúčtování nezpůsobilých mzdových nákladů na projektech (vzhledem k pravidlům projektů)
- tvorba přehledů a predikcí osobních nákladů a příprava podkladů pro dílčí a závěrečné monitorovací zprávy projektů
- sledování rizik personálního (ne)obsazení projektu, návrhy na jejich minimalizaci
- příprava podkladů k auditům, spolupráce s finančními manažery a administrátory projektů na reportingu